Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Vitán felül

Címkék: én gondolat képek punci 69 tetszés

2013.11.29. 23:34

A blog olvasóit nem kell győzködnöm arról, hogy a punci jó. Ez vitán felül áll. Mindenki találhat benne élvezetet. :)

Ki mondta, hogy az animgifek olyan 90-es évek?

IU1EN.gif

Na de miről is akartam írni?

Nem sokról, csak képgyűjtemény lesz úgyis. A múltkor már volt arról szó, hogy szőrős, vagy borotvált, vagy milyen tetszik. Talán szerencsém volt, de eddig minden punci tetszett nekem, amelyikkel összeakadtam. Persze, tudom én, nő is tartozik hozzá, meg az összképet kell nézni. Így viszont már nem teljesen igaz a megállapításom.

A látványon kívül a punci még tud sok mást is, például van illata, íze, csúszóssága, szorossága, és szempont az is, hogy mit tud vele művelni a nő.

Ha finom, illatos, vagy szép, akkor jó elveszni benne a nyelvemmel, 69-esben magamra húzni, közelről nézni, ahogy ujjazom. Ha még ezek mellé jól csúszik, és pont jó szoros és mély, vagy a nő tudja szorítani, akkor megvan a főnyeremény. Először betelek az ízével, és az orromban marad az illata, aztán nézem, ahogy el-elnyeli és körbefonja a farkamat, hogy végül kisajtoljon belőlem minden cseppet.

Na, eleget ábrándoztam jó dolgokról, jöjjenek a színtelen, szagtalan 2D ábrázolások!

sukebe2.jpg

76blonde-bbws-pretty-pussy.jpg

url.jpeg

rear_view_pussy_anus.jpg

dominica_massive_brown_lips_pussy.jpg

loreen_pussy_10.jpg

09.jpg

hairy01.jpg

f_6f049fc6c9a2e67dcc48123f6b2601db.jpg

url2.jpeg

5114qwq.jpg

eat_pussy.jpg

42b0c6df8a2f08b10d776cfd0a8d1aa2_view.jpg

Némi forrás: www.pussytypes.org

A bejegyzés trackback címe:

https://tunawithaonetrackmind.blog.hu/api/trackback/id/tr905668131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2013.12.14. 14:58:48

Olyannyira tetszett, hogy "magamévá is tettem" a posztot. :)))

... mondja Max, a megszállott pinász
süti beállítások módosítása