Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Álom 02

Címkék: álom képek bugyi

2013.09.08. 20:11

Volt már itt egy álomleíró poszt, úgyhogy ez most a kettes számot kapja.

41nbQJCiXXL._SX342_.jpg

Készülődtünk valahová. Te épp felöltöztél, de nem tudtad, hogy melyik bugyidat vedd fel. Hát mit számít az, ki fogja látni? A hálószobában az ágy szélén ültél, én az ajtóban álltam, és mutattad magad nekem. Egy gyönyörű átlátszó fekete slipet (mit tudom én hogy hívják a fajtáikat) viseltél, és hátradőlve dobáltad egy kicsit a csípődet. Aztán levetted (külön műsor persze, ekkor még nem tudtam, hogy mire megy ki a játék), felvettél egy tök jellegtelen valamit, nem is emlékszem már rá.

Megmondtam, hogy az előzőt vedd fel, erre gyorsan le is dobtad, és szépen, kecsesen felhúztad megint az átlátszót. Lassan már derengett, hogy éppen próbálsz csőbe húzni. Na de így bármikor. :)

Felébredtem, azt már biztos nem bírtam volna végigálmodni, ahogy elmegyünk oda ahová készültünk, aztán visszajövünk, és én nekedesek, mert egész este csak erre vártam. Te is.

A bugyid a felső kép és a következő közti átmenet lehetett, de azért álljon itt több kép is a találatokból:

41YqrLCijWL._SX342_.jpg

41HXUfPIAIL._SX342_.jpg

il_340x270.423562397_kcy5.jpg

il_570xN.264268714.jpg

kelly_brook_top_hotness_2.jpg

6426-1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tunawithaonetrackmind.blog.hu/api/trackback/id/tr305501025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása