Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hitvita

Címkék: gondolat képek punci

2013.08.19. 22:56

Valahogy mindig szeretek a látszólag kétpólusú vitákban valami egyéb álláspontot találni magamnak. Biztos különbözőnek akarok tűnni. Néhányszor már belefutottam a neten a borotvált vs. szőrös punci okoskodásokba, de sehol se jutottak sokkal tovább a higiénikus, természetes, pedofil, szép, fúj, szúr, szájba megy, stb. érveknél.

Persze fiatalabbnak hat egy csupasz punci, de attól még a nőt nem varázsolja tinédzserré. De hát a nők sokmindenre képesek, hogy szebbnek, fiatalabbnak tűnjenek, megteszik hát ezt is. Még magyarázatot is gyárthatnak hozzá, vagy meg is szerethetik úgy, és megutálhatják a szőrös mivoltukat. A nők pedig nem most kezdték az ipart, valahol olvastam, hogy már az ókorban is forró hamuval perzselték le maguknak. (Forrást keressen magának, aki akar!)

Ami a másik irányba viszi a nőket, az szerintem az egyház és a szülők intelmei, legendái. Olyat csak a kurvák csinálnak, az egy tisztátalan testrész, ne is foglalkozz vele, és egyéb szörnyűségek.

Tehát mit mondhat el egy nőről a szeméremszőrzete? Ha mindig akkurátusan csupasz, akkor talán meg akar felelni az elvárásoknak, versenyben akar lenni, nem tartja elég szépnek magát. Ha természetesen burjánzik, akkor lehet prűd, vagy igénytelen, szeretheti a természetességet (+ ekkor kijár a hónalj és lábszőr [keretes cikkünkben olvashat többet a hónaljszőrről]), vagy olyan dús, hogy lehetetlen kordában tartani, és inkább feladta.

A legjobbat talán a lenti fodrászok üzenik magukról: ha valamit kezd vele, rendben tartja, de azért van min gyöngyöznie a zuhanykabin párájának. Az ilyen nő tudhatja, hogy mit akar, elfogadja, és még szépnek is látja magát.

Jelzem, nem azt mondom, hogy akkor csak a fazon a helyes. A hozzáállás helyes, szerintem a szép punci a jó punci. Ugye a szépség szubjektív, ami nekem tetszik, az másnak nem biztos. De én biztos láttam már szép és nem szép szőrös, csupasz és nyírt puncit is. Van olyan punci, ami hordhat bármit, jól áll neki, és van, ami csak bizonyos módokon tetszene. Ha a nőnek tetszik az, amit csinál, vagy nem csinál a szőrével, az csak jó lehet.

(Na jó, eltekintve a természet híveitől. Az nem azt jelenti, hogy ne törődjön azzal, hogy néz ki! :) )

A képekre kíváncsiak ide tekerjenek, mert most a szerintem szépek jönnek: ------------>

young_model_with_hairy_pussy_-_trishi_8.jpg

2088226759.jpg

1367012084242.jpg

01.jpg

tumblr_mjix0ns6QT1rmquyfo1_1280.jpg

11.jpg

ema-kisaki-23.jpg

04.jpg

[Egyszer láttam életemben szép hónaljkutyát. Épp Miskolcra utaztam gyorsvonattal, meleg nyári délután volt, a nők lengén öltöztek. Ő is, akit a célállomáson megpillantottam egy könnyű nyári vállpántos ruhában volt, és minden rendben volt vele. De nem lehetett nem észrevenni, hogy hatalmas, dús pamacs kandikál ki a karja alól. (Lehet, hogy csak az idő szépítette meg, de) nem volt ebben semmi különleges, a helyén volt a dolog, beleillett a képbe. Nem tudom mennyire lehetett praktikus, volt-e vele célja. A lába nem volt szőrös, szóval nem a természetesség híve volt. Jó lett volna játszani vele egy guess the muff játékot, de nem volt rá lehetőségem.]

A bejegyzés trackback címe:

https://tunawithaonetrackmind.blog.hu/api/trackback/id/tr465467463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása