Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Találomra

Címkék: képek fenék

2013.03.01. 21:59

Körbenéztem régi, elmentett linkek között. Elsőre erre klikkeltem, és meg is maradtam nála. Pár szépséget megmutatok: (forrás és több kép lent)

tumblr_mikzfzqifg1qf11uso1_500.jpg

Hú, ez az arc tetszik nekem. Nagyon szépen van fotózva, de van is benne valami, nem tudom mi.

tumblr_mgomt3ktqj1qgfhs0o1_550.jpg

Oké, térdzokni és fenék. Még pipiskedik is. Nem kell több nekem. A tetkó csak plusz, a hajról meg nem tudok nyilatkozni még.

tumblr_lcgxvnqK9F1qa39ano1_500.jpg

A balettos lányokban jó, hogy vékonyak, talán alacsonyak, és hajlékony-ruganyosak. A kép főszereplője viszont nem vékony, vagy csak csal a kép. De a setting egész jó, el lehet indulni rajta...

A forrás a naggisch.tumblr.com volt, van ott kérem minden, bárki találhat magának tetszőt, és nem tetszőt is.

A bejegyzés trackback címe:

https://tunawithaonetrackmind.blog.hu/api/trackback/id/tr985112422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tuna_ · http://tunawithaonetrackmind.blog.hu 2013.03.09. 18:45:23

Hm, azt hiszem elmúlt a romantikus hangulatom. Maradt helyette erotikus hangulat. Valami olyan, mint amit ezek a képek sugallnak:
naggisch.tumblr.com/image/44944270138
naggisch.tumblr.com/image/44942193572
Az első kép hűvös, de el bírom képzelni, ahogy magárahúz, és kiköveteli magának a törődést. Ez bennem van, vagy a képen a nőben is vajon?
A másodikon több indulat van, ő inkább rángatná le a ruhámat, meg én is az övét, ami még van.

Ebben a képben(nőben/bennem) nincs meg ez a kvalitás szerintem:
hot-redheads.tumblr.com/post/44709107480/cute-face-redhead-topless-in-the-grass

tuna_ · http://tunawithaonetrackmind.blog.hu 2013.03.09. 18:49:04

Más. Mi vesz rá vajon embereket tömeges meztelen biciklizésre? Értem, hogy figyelemfelkeltés, de vajon akik csinálják, vajon exhibicionisták, vagy naturisták? Magyarországon lehet ilyet?

Velük azért szívesen tekernék: :)
24.media.tumblr.com/43c786a8d7e86f572ae3b2ad9cf380e7/tumblr_mj3ixowHcb1s1fd2po1_1280.jpg
m1lfmania.tumblr.com/post/44927869449
süti beállítások módosítása