Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az első rész.

A karjaid a fejed fölött teszed egymásra, a fejed a franciaágy belseje felé fordítod, és lehunyod a szemed. Vagy nem tudom, az arcod árnyékban van, lehet, hogy figyelsz, ahogy az ágyon melléd térdelek. Leveszem a masszázsolajat a radiátorról, öntök a kezembe belőle. Jó meleg lett. Szétkenem a tenyereimen, majd fölédhajolok, és a válladra teszem a kezem.

Az ujjaimat felcsúsztatom a nyakadon a füled tövéig, hallom, ahogy egy kis szusszanást engedsz ki a szádon. Most már biztos csukva van a szemed, látom az arcod, mintha aludnál, olyan vagy. Néhányszor végigsimítok a füledtől a vállgödrödig az ujjaim hegyével, majd megfogom a vállad. Finoman megmarkollak, és az ujjaimmal és a tenyeremmel masszírozlak egyszerre. Nem értek hozzá, ezért nem csinálom erősen, de érzem, ahogy elengednek az izmaid, ahogy a kulcscsontod mentén haladok a nyakad felé. Mikor odaérek, te felemelkedsz egy kicsit a felsőtesteddel, és az ágy felé fordítod a fejed. Az ujjaimat a vállgödrödben megtámasztva a hüvelykujjaimmal simogatom a nyakad a tarkód irányába. A könyöködre támaszkodsz, felemeled a fejed. Innen oldalról nézve a tested sötét sziluettje rajzolódik ki a gyertyafényben. Valami eszméletlenül gyönyörű. Közelebb hajolok, az orromat a tarkódba nyomom, az ajkamat a nyakszirtedre. Nagyon finom a bőröd, puha a hajad, érzem az illatod, az olaj ízét, hallom, ahogy egy halk sóhajjal újra elengeded magad, visszafekszel, és újból oldalra fordítod a fejed.

Az üvegből meleg olajat öntök a hátadra, a gerinced mentén egészen a fenekedig, majd vissza a lapockádig. Visszatérdelek melléd, és a kezeimmel simítom el rajtad. Az egész hátadon szétterítem az olajat, és elkezdelek tovább masszírozni. Az ujjhegyeimet finoman belédnyomom a lapockáid fölött, és a hátad két oldalán simogatlak velük ki- és be. Lassan haladok lefelé, átbukok a lapockádon, aztán követem a bordáid ívét, haladva a feneked felé. Mikor leérek, megfogom oldalt a derekad, és a tenyeremmel végigsimítalak fölfelé. Az ujjaim a melled oldalához érnek. Izgalmasan puha érzés, egy kicsit el is kalandozok az ágynak préselt bimbóid irányába, de most nem érem el őket.

Folytatom tovább a felfedezésed, föléd térdelek, az összezárt térdeid veszem a lábam közé. Te megemeled az egyik lábad, és a vádlid a golyóimhoz ér. Igen, ott vannak. Kicsit eljátszol velük, jobbra-balra igazítod őket a lábaddal. Ez pont elég nekem, hogy a már lankadó farkam elkezdjen megint ágaskodni. A kezembe veszem az olajos üveget, és hirtelen a seggedre fröcskölöm belőle az olajat. Ez még nem lep meg, csak az, amikor rápaskolok. Abbahagyod a mocorgást, és én kezelésbe veszlek.

Pont olyan jó a segged, amilyennek képzeltem. Nézem, ahogy a csípőd kiszélesedik, a feneked pedig finoman domborodik, a lágy fényben a sötét árok végigfut rajta, és érzem, ahogy kezd bennem elhatalmasodni a vágy. A számmal felfalnám a segged minden centiméterét, azt kérném, hogy pucsíts, kinyalnálak hátulról, és belédmártanám a faszom. Tövig a lucskos picsádba, aztán hosszú mozdulatokkal, jó alaposan megkefélnélek, és telefröcskölnélek. Basszus, ez a fajfenntartási ösztön működése, mélyen belédélvezni, azt akar a bennem élő állat. Lenyugtatom magamban, de a képet megtartom a képzeletemben későbbre.

Elkezdem gyúrni a segged. Belemarkolok a puha húsodba, hagyom kicsúszni a szorításomból, végigsimítom az ujjaimmal, belédmélyesztem, széthúzom a popsid, összenyomom. Imádom nézni, és érezni a kezemmel. Remélem neked is jól esik, mert nekem ez a kedvencem. Egy kis olajat még csöpögtetek a vágatod kezdetéhez, és az ujjaimmal elkezdem végigkenni. Elmerülök szép lassan a fenekedben, amíg bele nem ütközök a popsilyukadba. Egy picit még továbbsimítalak, de onnan visszafordulok, és a másik kezemmel simogatlak visszafelé. Egy picit megfeszíted az izmaid, de nem tudom, hogy ezzel mit akarsz. Talán tetszik neked. Újra elindulok a lyukad felé, elérek oda, de most egy kicsit tovább jutok rajta, mint előbb. Megint megfeszíted a feneked, egy kis nyögés kíséretében. Mikor legközelebb haladok a lyukad felé, bele is markolok a fenekedbe. Ahogy megint a gátadhoz érek, már a kezemmel érzem a megfeszülő izmaidat, én is jobban belédmarkolok. Egy picit pucsítasz, azt akarod, hogy a puncidhoz érjek. De még te se kaphatod meg, amit a vágyad akar azonnal...

Egy kicsit széttesztem a lábam, megfogom kétoldalt a derekad, és próbállak megfordítani. Érted, hogy mit akarok, és a hátadra fordulsz alattam. Egymás szemébe nézünk a félhomályban. A tiéd csillog. Megfogod a kezemet, és magadra húzol. A könyökömre támaszkodom, az orrunk összeér, a farkam a szeméremdombodnak nyomódik. Még nézzük egymást, de én becsukom a szemem, és megcsókollak. A hajadba túrok, erre te is megfogod a fejem, és a tarkómat simogatod. Beszívod a nyelvem, és szopod, aztán én a tiédet, finoman végigszántom a fogaimmal, közben az arcod simogatom. "Mmmmmmhhh" -- hallatszik, ahogy a fenekemhez nyúlsz, és magadhoz szorítasz.

Szétválnak ajkaink, és én újra felegyenesedek. Megint az olajat veszem elő, és a tenyerembe öntök belőle. Szétkenem rajtuk, és a síkos ujjaimmal elkezdelek simogatni. A combodon kezdem, aztán a tövénél folytatom, körberajzolom a bozontodat, majd a hasad közepén fel, amíg elérek a melledig. Finom, puha halmaid körbesimogatom, majd felülről lefelé átcsúszok a bimbóidon. Nem bírok várni, az olajtól tocsogó tenyeremmel beterítem őket, aztán körbefogom, masszírozom, simogatom, végigjátszom a bimbóidat az ujjaim között. Odanyúlsz, és megfogod a kezeimet. Összezárod az ujjaimat, rányomod a tenyerem a melleidre, és elkezded körkörösen masszírozni. Ahogy nagyot sóhajtasz, felemelkedik a mellkasod. Szép, ahogy a te kis kezed irányítja az én nagy kezemet, úgy, hogy neked jól essen. Engedem, hogy vezess. A jobb kezeddel elengedsz, de én csinálom tovább, amit mutattál, míg te a szádba veszed a mutató- és középső ujjad, majd visszatérsz a melledhez. Szétnyitod az ujjaimat, hogy szabaddá tedd a bimbód, és elkezded magadnak simogatni. Érzem, ahogy a tested picit megremeg alattam. Látom, hogy nagyon kemény már, és a másik is elkezdi keményebben bökni a tenyeremet.

Eltolod a bal kezem, alulról körbefogod a melled, a bimbód szabadon hagyod. Rámnézel, és én tudom, mit akarsz. Odahajolok, és megcsókolom a melled. Először csak a résnyire nyitott számon engedem be, és úgy morzsolgatlak az ajkaim közt, aztán elkezdem nyalogatni, és a fogaimmal karistolni. Elengedsz a bal kezeddel is, és a fejemet magadra húzod. Imádom, ahogy ez tetszik neked. A másik kezemmel ugyanazt játszom a másik melleden, mint amit a számmal művelek. A sóhajtásaid most már rendszeresek, és annak ütemére emelkedünk és süllyedünk az ágyon. Elkezdesz nyöszörögni, bennem pedig tudatosul, hogy a kökemény farkammal már a combodat döfködöm egy ideje. Azt hiszem kezdjük elveszíteni az önuralmunkat...

Ahogy felemelem a lábam, amivel eddig összezártam a tiéid, a combjaid máris kinyílnak. Az orromat kisvártatva megcsapja az illatod, amit már először is éreztem, és az előbb a csókodban is, csak most sokkal erősebben. Úgy helyezkedem, hogy a farkam a szeméremajkaidat simogassa, és folytatom a felkínált melled nyalását, és a másik simogatását. A szabad kezemmel lenyúlok a feneked alá, és próbállak magamhoz szorítani még jobban. Érzem, hogy ahogy a puncidon csúszkálok, a nagyajkaid kinyílnak, és sikamlós nedves pályát képeznek a farkamnak. Egyre kevésbé bírok magammal, a legszívesebben már most belédhatolnék. De előbb még próbálom úgy neked nyomni a farkam, hogy a duzzadt, nedves ajkaidon keresztül a csiklódat simogassam. Tetszik neked, abból ítélve, ahogy a csípődet emelgeted, és egyre hangosabban sóhajtozol.

Szép lassan már annyira felemeled a csípőd, hogy már bármelyik mozdulatra beléd csúszhatnék. Azt hiszem nem kell már semmire várnunk, felemelkedek, a kikészített óvszerekből elveszek egyet, feltépem, megkeresem az irányát, és gyorsan feltekerem. Te közben a puncidhoz nyúlsz, és szinte felkínálod nekem a nyílását, ahogy az ujjaiddal széthúzott ajkaiddal hívogatsz. Annyira gyönyörű a látvány, hogyha nem akarnálak azonnal felnyársalni, akkor percekig elnézném. De inkább föléd magasodok, az ujjaid vezetésével a bejárathoz dugom a farkam, és azonnal tövig hatolok.

Semmi ellenállás, csak az imádnivaló, csúszós, befogadó puncid. Két szívdobbanásra megállok benned, érzem, ahogy körbefonsz, ahogy lüktetek benned. Lassan kíhúzom, és vissza. Te felemeled a lábaid, és átkulcsolsz velük. Még mélyebben fogadsz magadba. Én a karjaimmal ölellek át, és úgy húzlak magamhoz. A fejünk egymás mellett, a nyakadat csókolgatom, és elkezdek benned mozogni, ahogy te is velem mozogsz. A combjaiddal megtámaszkodsz a testemen, én a térdemen tartom magam, és én az ágyról felemelt altestedet kefélem.

Együtt diktált ütemre mozgunk mindketten. a combom a fenekeden csattog, a fülembe zihálsz, én a tiédbe nyögök. Érzem, ahogy az izmaiddal rászorítasz néha a farkamra, olyankor a mennyekben érzem magam, félek nem tartok így sokáig. Felemelem a fejem, megnézlek. Te becsukott szemmel élvezed, ahogy dugunk. Megcsókollak, de csak az ajkunk nyomjuk egymásnak, és néha átcsusszan a nyelvünk, de nem figyelünk már erre, csak hagyjuk, hogy a testünk ütemére szét- és összecsússzunk.

Az ágyról egy nagy párnát a feneked alá csúsztatok, és leeresztelek rá. Elengedsz a lábaiddal, és szétteszed őket behajlítva. Végig benned maradva a könyökömre támaszkodok feletted. Elkezdem újra az előző ritmus szerint kefélni a pinád, te pedig megnyalod az ujjaid, és lecsúsztatod magadon. Felemelem egy kicsit a derekam, hogy oda tudj férni. Érzem, ahogy az ujjaiddal a csiklódat takarod be, és közben az én szeméremdombomnak nyomódnak. Nagyon tetszik nekem, hogy magadhoz nyúlsz. A kezemmel az arcodat simogatom, miközben egymást nézzük. Szerintem úgy nézhetek most rád, mint akinek csak egyetlen vágya van: jól megbaszni téged. Te pedig szerintem úgy nézel rám, mint aki azt mondja: dugj meg! Azt hiszem nincs már kérdés kettőnk közt.

Megcsókollak, majd a fejemet a válladra hajtom, és ott próbálom átadni magam az egyre növekvő vágynak. Érzem, hogy ahogy duglak, te úgy dörzsölöd a puncidat a kezeddel. Vagy én duglak úgy, ahogy te dörzsölöd. Igen, ez sokkal izgatóbb, figyelem, ahogy gyorsítasz, és tartom a tempót. Hosszú lökésekkel kúrlak, próbálom még tartani magam, hogy ne tereljék el a figyelmem a nyögéseid a fülemben. A kezedre koncentrálok, de egyre jobban elönt a lüktetés a farkamban, már fáj tőle a hasam, de csinálom tovább, mert valami hihetetlenül jó érzés. De végül elveszek, már nem bírok annyira felgyorsítani, ahogy magad simogatod, és amikor elkezd lüktetni rajtam a pinád, valami fergeteges erővel kezd el szorítani, de közben akadálytalanul csúszkálok benned ki-be, érzem, hogy végem van, és elengedem. Mély hangon hörögve élvezek el benned, miközben minden spriccelésre mélyre lököm magam beléd még az utolsó erőmből.

Halványan még érzem, ahogy lágy simogatássá lassul a kezed a puncidon, majd elveszed onnan. Alig bírom tartani magam a térdemen és a könyökömön, rád nehezedek. Az arcomat simogatod. Felemelem a fejem, egy pillanatra kinyitom a szemem, és látom, ahogy engem nézel. Visszahanyatlok, és te tovább simogatsz. Teljesen kész vagyok. Ami erőm volt, azt már mind neked adtam. Ha lehetne, én most ebben a pillanatban elaludnék a karjaidban. De előbb még össze kell szednem magam, hogy kihúzzam belőled a farkam a gumival együtt. De utána semmi sem ment meg ettől.

Vége

A bejegyzés trackback címe:

https://tunawithaonetrackmind.blog.hu/api/trackback/id/tr115045572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tuna_ · http://tunawithaonetrackmind.blog.hu 2013.04.11. 21:27:55

Gondolkodtam, hogy miben különbözik az "én adok" és az "én kérek".
Ha kérek, akkor a magam örömével törődök, ha adok, akkor a tieddel, de úgy, ahogy én gondolom. Tehát nem kérdezlek.
Ha én kérek, akkor valóban megkérlek dolgokra, de megint nem kérdezlek, vagy megteszed az örömömre, vagy elutasítod. Ez rajtad áll.
süti beállítások módosítása