Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Én adok. Ez egy irány. Ekvivalens azzal, hogy te kapsz. Van ugye a másik irány, és van még egy reláció, amivel szintén el lehet játszani ezt a két irányt. Mi az a másik? Megfejtéseket várok!

Tehát összesen négy lehetőség van. Én vagyok a kezdeményező, és szerintem ebben vagyok a legjobb, ezért ezzel kezdem.

Valahogy nálam kötöttünk ki. Nem is értem, ez nem is olyan egyszerű művelet, de hát itt vagy, és most miénk az idő, senki nem szólhat bele, itt nyugtunk van a világtól. Amint levetettük kabátunkat és cipőnket, megállunk az előszobában. Legszívesebben már most neked esnék, a fali tükörnek nyomnálak, és vadul csókolnálak, ha nem bírnánk magunkkal, akkor mindjárt itt lerángatnám rólad a ruhát, és megdugnálak. De tudom, hogy még jobban akarom, hogy türtőztessem magam, és úgy adjam oda neked, amit akarok.

Szeretném azt hinni, hogy látod a szememben, hogy mennyire vissza kell fognom magam. Én a tiédben valami ősi csillogást látok, amitől azt érzem, hogy akarsz, és az enyém az irányítás. Már régóta tudtam, hogy bízol bennem, de örülök, hogy most is ugyanez a felállás.

Bevezetlek az amerikai konyhámba.

– Pakold le a cuccaidat, érezd magad otthon, szolgáld ki magad a hűtőből, de azért ne rúgj be ennél jobban! – mondom mosolyogva. – Én elmegyek zuhanyozni, aztán majd kerítek neked is törölközőt. Ja, és vedd be magad a többi szobába, ha ledőlnél pihenni, vagy körülnéznél.

– Oké – mondod. Odalépek hozzád, magamhoz húzlak. A melled az enyémhez nyomódik, érzem a szíved dobogását. Izgulsz. Szerintem én is. Az ajkad széle kicsit felkunkorodik, ahogy jellegzetesen elmosolyodsz. Huncut vagy.

A zuhany alatt kicsit lenyugszom. Elvégre csak dugunk egy jót, most ez a fontos, nem az egyebeken izgulás. Elgondolom, hogy mit is akarok tőled. Én akarok irányítani, én akarok adni. Remélem ez jó neked.

Megtörölközök, felhúzok egy alsónadrágot, fogat mosok. Hm, tényleg, kikészítek neked egy új fogkefét. Mikor kijövök, te a nappaliban vagy, és a könyvespolcot böngészed. Hogy bírod pont ilyenkor visszatenni az egyetlen szexuális témájú könyvemet? Direkt csinálod. :) Előveszek neked egy törölközőt.

– Tessék, fogkefe a mosógépen, a többi azt hiszem egyértelmű.

A kezedbe nyomom a frottírt, te elveszed, de elkapom a kezed. Megszorítom. Bár úgyis tudod, hogy kellesz ma nekem. Engedlek menni.

Megfordul a fejemben, hogy leskelődjek, de hát én már csak ilyen gyarló vagyok. :) De inkább megágyazok, és előkészülök. Hogy nekem mennyi mécsestartóm van! Jó dolog a gyertyafény, ha sok van, akkor még látok is valamit. És látni akarlak. Látni is. Masszázsolaj a radiátorra, törölközők, óvszerek az éjjeliszekrényen. Meggyújtom a mécseseket és lekapcsolom a lámpát. Leülök az ágy szélére, és úgy várlak. Hallom, most zártad el a vizet, de ki tudja, még mennyit készülődsz. Megfordul a fejemben, hogy mi van, ha óriási tévedésben vagyok. Te csak berúgtál, nem akartál így hazamenni, és valójában csak aludni jöttél fel hozzám. Na persze, miért tennéd ezt, láttam, hogy nézel rám, de néha elfog a bizonytalanság.

Kis csönd után nyílik a fürdőszobaajtó, és te kisvártatva eloszlatod a kételyeimet. Anyaszült meztelenül jelensz meg a hálószoba ajtajában. Végignézek rajtad, ahogy ott állsz, és mutatod magad nekem. A félhomályban meresztem a szemem, finoman domborodó kis halmaid közepén sötétlenek a bimbóid, gyönyörűen vékonyodik el a derekad, és szélesedik a csípőd, ez jobb, mint amilyennek képzeltem. Megakad a szemem a szeméremdombodon, ahol ott sötétlik a pamacsod. Nem tudtam volna megtippelni, hogy borotválod-e, már ezt is tudom. Azt már csak érzem, de nem látom, hogy a zuhanyzásból visszamaradt nedvességtől forrón nyirkos vagy ott, és pár vízcsepp még odagördül a hasadról.

Felállok, mire te odajössz elém, és hozzámsimulsz. Átölellek, a hajadat elsimítom az arcodból (ez olyan közhelyes), és megcsókollak. Puhán összeérnek az ajkaink, te a tarkómon a hajamba túrsz. Eszméletlen jó, ahogy a testeddel hozzám érsz. Te forró vagy, én biztos hideg. Érzem, ahogy megkeményedek, és a hasad aljának nyomódik a farkam az alsónadrágon keresztül. Lassan nedvesítjük be egymás ajkait, résnyire nyitott szánkba szívjuk a másikét, hogy végignyaljuk a nyelvünkkel. Ugyanazt tesszük egymással. Talán neked is elkezdett ott lüktetni valami lent. Vajon milyen puncid van? Milyen az íze, hogy szorít? Erre gondolok, miközben végigsimítom a hátad, és megmarkolom a feneked. Közelebb húzom az ágyékodat, hogy érezd az ágaskodó faszomat a pináddal.

Abbahagyjuk a csókot, kinyitjuk a szemünket. A kezed lecsúszik az oldalamon, és beleakad a gatyámba. Te is magadhoz húzol, mert érezni akarod, hogy mennyire felizgattál. Megmozdítod a csípődet. Már tudom, hogy milyen illatú a puncid. Beharapod a felső ajkad. Ilyennek még sosem láttalak.

Ellépsz, és a beakasztott ujjaiddal elkezded lehúzni az egyetlen ruhadarabom. Közben lassan guggolsz le előttem. Ahogy átbukik a farkamon a nadrág, felcsapódik, pont neki a mellednek. Kicsit közelebb is húzódsz, miközben letolod teljesen a bokámig. A combomba kapaszkodsz, én kilépek a gatyámból, és félrerúgom. A farkam az arcod mellett ágaskodik, te úgy nézel fel rám. Lassan odafordulsz, hozzáérinted az orrod, majd az ajkad. Egy puszit adsz a tövére.

– Figyelj! – felnézel rám megint – Azt szeretném, ha most én irányítanék. Nem kérek semmit, csak hogy engedd el magad, jó ez így neked?

Bólintasz egy aprót.

– Azt szeretném, ha én fedezhetnélek fel először. Azt kérem csak, hogy engedd át magad nekem és az érzésnek, ha úgy érzed, hogy neked kell tenned valamit, akkor tedd, de nem kell semmit kitalálnod, csak engedd a felszínre, ami kikívánkozik belőled. Ha bármi nem esik jól, csak jelezd, és én abbahagyom.

Megint csak bólintasz. Vajon megszólalsz még ma?

– Feküdj hasra a törölközőre! – kérem tőled.

Elmosolyodsz megint, és úgy állsz fel előttem, hogy a melleiddel megint végigsimítsd a farkamat. Huncut vagy. Egy utolsó pillantást vetsz még rám, ahogy végigsimítod az arcom, majd leheveredsz, ahogy kértem.

Azt hiszem nekem is ezek voltak az utolsó szavaim...

Második rész

A bejegyzés trackback címe:

https://tunawithaonetrackmind.blog.hu/api/trackback/id/tr55002158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tuna_ · http://tunawithaonetrackmind.blog.hu 2013.01.26. 14:32:08

Na, mi a másik reláció?

Elkezdem írni a befejezést. Lehet, hogy ebbe is bele kell javítanom.

tuna_ · http://tunawithaonetrackmind.blog.hu 2013.01.26. 21:09:49

Kész, ebbe két szót írtam, meg a linket a végére. :)
Nem tartott eddig, közben tartottam szünetet. :)
süti beállítások módosítása