Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nedves álom

Címkék: én szex álom képek szopás 69

2012.02.17. 12:41

Na olyan nekem sose volt. Tinédzserkoromban mindig inkább elintéztem napközben, így éjjel már nem okozott gondot. Szexuális álmom is nagyon ritkán volt, szerintem egy kezemen meg tudnám számolni. De mától ehhez még egy ujjamra szükségem van...

Előrevetítem, hogy ez nem egy izgató írás lesz, hanem inkább csak egy álomlejegyzés.

Pár napja ugyanis lebetegedtem, és a libidóm nulla lett. Feküdtem, aludtam, fájt a fejem, nem mentem dolgozni, stb. Tegnap már érződött, hogy javul az állapotom, és a ki nem élt vágyak egy álomban törtek elő.

A fura az egészben az volt, hogy egy hosszú bevezető előzte meg. Egy nagyvárosban voltam, amiről azt tudtam, hogy Budapest, de egyáltalán nem úgy nézett ki. Emlékeztem egy beszélgetésre a lánnyal, hogy ő az Alkotás utca 12-ben lakik, és én elindultam oda, hogy találkozzak vele.

A lány amúgy valóságos, egy tinédzser csaj, akivel párszor beszélgettem, de egyáltalán nem budapesti. A valóságban jó bőr, arról fogalmam sincs, hogy mit akart tőlem, engem meg megbénított a fiatalsága.

Szóval az álmomban hozzá indultam. Az álombeli Alkotás utca jó hosszú volt, gyalog mentem rajta. Kétoldalt régi panelházak sorakoztak, az egyikben voltam is, talán onnan indultam, ez már nem tiszta. Az út nemcsak hosszú volt, hanem akadályokkal tűzdelt is. Kisebb dombokon kellett átmásznom, amik után úgy folytatódott az út, mintha a domb ott se lett volna, nekem mégis át kellett másznom. Az egyik dombon esett az eső, a sziklák, amikre léptem csúsztak, de végül a semmiből ott termett egy kikövezett járda, amin tovább tudtam menni.

Odaértem végül az Alkotás utca 120-ba. Igen, valahol bejött egy 10-szeres szorzó. :) Valahogy a lány lakásába is bejutottam, ez a rész kimaradt. A szüleivel és két húgával élt, a két kislány otthon volt. Később a szülők is várhatóak voltak. A kislányok játszottak, szaladgáltak, végül aztán el lettek paterolva, kétlem, hogy olyan elevenen délutáni alvásra fanyalodtak volna, de hát valahogy meg kellett oldani álmomban... :)

Ekkor a lány elővette a farkam, és szopni kezdett. Ez egész valóságos és jó érzés volt. A látványra nem emlékszem, de elképzelve az igazi lányt nagyon szép lehetett.

A következő snittben meztelenek voltunk, ő velem szemben ült az ölemben, és úgy lovagolt, miközben egymáshoz simultunk. Ez már nem volt valóságos érzés, biztos nem tudta az idegrendszerem, hogy hogyan kell ezt emulálni. Álmomban elélveztem, belespricceltem a lány puncijába. Nem volt rajtam óvszer, de ez nem izgatott nagyon.

Pittyegett valahol egy óra, én kérdeztem, hogy mennem kell-e, mert jönnek a szülei, ő mondta, hogy igen. Leszállt rólam, de nem bírtunk magunkkal. Legalábbis ő, mert még nem élvezett el. Ledöntött az ágyra, és megint elkezdett szopni. Ez újra egy valóságos érzés volt. Szerintem jobban elmerültem az álomban, azért lehetett. Azt mondtam: „Add ide a picsádat!” Ő rámfordult, és 69-esben csináltuk tovább. Éreztem a puncijának ízét, a farkamét viszont nem. Finom volt, ahogy az érzés is, ahogy a szája körbefonta a farkam. A csiklójának nyomtam a nyelvem, a lány felnyögött...

Felébredtem. :(

Nem volt nedves álom végül.

A bejegyzés trackback címe:

https://tunawithaonetrackmind.blog.hu/api/trackback/id/tr804123440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása