Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kapcsolat

Címkék: blog én történet szex képek

2012.02.17. 16:00

Most, hogy elkövettem egy új posztot, rendbeszedtem kicsit a blogot. A facebook-like gomb rohadt lassú, azt még lehet, hogy leveszem, úgyse vállalta fel még eddig senki, hogy lájkol. :)

Lecseréltem az email kapcsolatot is jobb oldalt, lehet, hogy eddig csak az tartotta vissza a rajongókat, hogy reCaptcha-t kellett fejteniük. Így meg majd nekem jönnek a spamek. Szóval egyszerűbb nekem írni, és nem is harapok :), tehát a cím: tunafishstick@gmail.com.

Nem mondom, hogy mostantól több, jobb, szebb lesz itt, úgyis attól függ, hogy nekem mennyi kedvem van.

Jó szórakozást minden kedves, régi és új, ismert és ismeretlen olvasómnak!

A tovább után egy aranyos lány a szomszédból. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tunawithaonetrackmind.blog.hu/api/trackback/id/tr634124062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tuna_ · http://tunawithaonetrackmind.blog.hu 2013.01.22. 21:04:08

Nahát, egy lájk! :) Nem tudom, hogy került ide, meg hogy mikor, de kösz! :))

Ennek örömére valamelyik nap átmegyek a szomszédba, és csinálok még pár képet erről a lányról. :)
süti beállítások módosítása