Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Rövid gondolatok

Címkék: gondolat képek vágyak asszociáció

2011.03.19. 11:24

– Mi az, mit akarsz?
– Pisilnem kell.
– Nem tud várni? Vagy azt akarod, hogy nézzem? Vagy én pisiltesselek? Esetleg engem akarsz lepisilni?
– Hm, melyiket is...

– A férjed mit szól ehhez?
– Ne ez izgasson, hanem a mellem! Vedd már a szádba!

Amíg sül a cipó, meghempergetlek a lisztben, aztán elverem a segged. Abbahagyom, ha már szép piros és forró.

– Dőlj hátra egy kicsit... úgy, nézz a gépbe... markold meg a farkad tövét! Na, álljon keményebben! Ha végeztünk, eltüntetem tövig a besíkosítózott segglyukamban... Aha, ez az, pont ez a tekintet kell nekem... Na gyere...

A lányokat kicsit magukra hagytam a szilveszteri bulin.
– Szükségetek van még valamire?
– Hozz még pezsgőt, és egy vibrit, legyen elég fasz mindkettőnknek!

Úgy keféllek meg, hogy kilóg a fejed az ablakon. Ha feljön a szomszéd panaszkodni, téged küldelek ajtót nyitni.

– Úgy érzem, itt fenn a hegyen megduzzadnak az implantátumaim. Szerinted is? Biztos a kisebb légnyomástól.
– Akkor biztos ez van a faszommal is. Szerinted?

– Drágám, hozz egy törölközőt!
– Meg akarsz száradni?
– ...
Vizes hajadba túrok, magamhoz húzlak, megcsókollak. A mosógép felé fordítalak. Lenyomom a fejed, te ráhajolsz. Két kezed összefogom a hátad mögött, és leguggolok mögéd...


Nos, kinek melyik tetszett?

Képek forrása: look. look.

A bejegyzés trackback címe:

https://tunawithaonetrackmind.blog.hu/api/trackback/id/tr862752402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása