Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Huncutság

Címkék: én gondolat képek nyilvános

2010.08.12. 21:49

Vagy hogy is mondjam, mi az a szó, ami a legjobban kifejezi ezt?

Lehetne még tűz, esetleg fantázia. Ezt keresem a nőkben. Tudatosan, és biztos tudattalanul is. Tesztelem őket. Mert ez szerintem nem olyan tulajdonság, ami látszik, inkább a megnyilvánulásokból jön le. Nagyon alátámasztani nem tudom, de szerintem nincs nagy összefüggés valakinek a megjelenése és a szexuális világa közt. (Vagy csak reménykedek...)

Így megeshet, hogy az egyik zsánerem, a kívülről szende, szűzies lány belülről egy szexkazán. Ez egy megfelelő párosítás nekem. Persze van még sok szempont, és nem erre az egy kombinációra teszem fel az életem, de nem lököm el magamtól, ha jön. :)

Arról jutott ez eszembe, hogy találtam pár képet itt és ott. Különösen az itt következőn tapadt meg a szemem:

El is képzeltem egy életképet vele:

Kézenfogva sétálunk meglátogatni a nagymamáját, ebédre vagyunk hivatalosak. Útbaesik egy elhagyatott park lerobbant játszótérrel. Kicsit huncutkodunk a hintán, aztán elvonulunk a bokrok közé, és odaadjuk egymásnak, amit kérünk.

...

Szoknya visszahúz, nagyihoz föl. Az előétel már megvolt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tunawithaonetrackmind.blog.hu/api/trackback/id/tr452217990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása