Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egyes helyeken ott van más nyelveken a menü. De van, ahol külön étlap van az idegenajkúaknak. Vajon az ételek is más ízűek?

Hosszú idő után ismét ihletet kaptam. Méghozzá ennek a posztnak egy motívumától. Megtetszett benne az az ötlet, hogy levélben előre bejelenti a szándékát a seggnyalásra. :)

Én is tapasztaltam, hogy van, aki ódzkodik az ilyen játékoktól, de csak egy esetben, amikor egy túlfűtött csetelést folytattam egy nőbarátommal. Még szerencse, hogy sosem történt közöttünk semmi. :)

Akikkel sor került rá, azoktól sosem kérdeztem meg, hogy szabad-e, nem mondtam meg előre, hogy mit fogok csinálni, hanem egyszercsak ott volt a nyelvem a megfelelő helyen.

Nem mondom, ütköztem látszólag komoly ellenállásba egy esetben, de legyőztem. Külön, hatalmas figyelmet szentelve kellett körüludvarolnom, lassan egyre közelebb kerülni, aztán elhúzódni, aztán megint közelebb férkőzni... Mikor végül megadta magát, akkor is „erőszakkal” kellett hozzáférhetően tartanom a féltett popsiját. De ahhoz kétség sem fért, hogy nagyonis élvezte. :)

Azt szeretem ebben, hogy talán valami olyat adhatok, amit ritkán kap meg, vagy talán éppen először. Izgat a dolog mocskos, perverz intimitása, az a kontrollvesztettség, amit ilyenkor a lánynál (és magamnál) tapasztalok.

Na de térjünk a tárgyra! Eszembe jutott egy ilyen élményem, amit szeretnék elmesélni. A történetben szereplő lánnyal már találkoztam így is-úgy is néhányszor, ismertük már egymást felületesen és mélységeiben, mikor először sor került az említett dologra kettőnk közt...

Meleg nyár tombolt, úgy volt, hogy a hétvégét nálam tölti, hűsölünk a tóparton, kirándulunk, na meg ahogy magunkat ismertem, egymásnak esünk, ahol lehet. Péntek este már meg is érkeztünk, egymást is jól éreztük, de ez most mellékes. Szombaton még volt egy teendőm, a szüleim elmentek nyaralni, és a virágokat meg kellett náluk locsolni, megnézni, hogy minden rendben van-e, stb.

Úgy döntöttünk együtt megyünk, felbiciklizünk a dombra, közben pedig elintézzük ezt is. Persze aztán kettecskén egy üres házban beindult a fantáziánk... :)

Azt akarta, hogy a kamaszkori szobámban szeretkezzünk, ami nem volt rossz ötlet, de én még ecseteltem a soha nem próbált sarokkád, és a jól bevált tágas zuhanyzó előnyeit is. Így hát először a földszinti fürdőszobát próbáltuk ki. A sarokkádas kalandról talán majd máskor írok, annyira nem volt egy nagy élmény, legyen annyi elég, hogy utána tisztán, illatosan, keményre szopott farokkal, puha, síkos, duzzadt puncival, és a szükséges kellékekkel készültünk a régi, tetőtéri szobámba.

Ő előttem ment a lépcsőn, és ekkor egy váratlan ötlettől (na meg az öntudatlan perverz vágyaimtól) vezéreltetve megállítottam. Már majdnem fent volt, letérdeltettem a lépcsőre, én is mögémásztam és letérdeltem. A fejem pont egy magasságba került a fenekével. A bal kezemre támaszkodtam, közel hajoltam hozzá, elkezdtem a jobb kezemmel lágyan cirógatni a popsiját. Lassan végigsimítottam a feneke körvonalát, majd a combjai közét, ahol az ujjaim kicsit becsúsztak a vágatába. Aztán folytattam tovább a fenekének becserkészését...

Körözgetésemmel egyre jobban haladtam befelé, közben még közelebb hajolva ráfújtam a bőrére, csókolgattam és nyalogattam. Hallottam, ahogy hangosabban veszi a levegőt, szerette, mikor a finom bőrével játszadoztam. Amikor lejjebbhajoltam, és a combjait nyalogattam, figyeltem, hogyan liheg egyre hangosabban, és pont, mikor már átfordult volna nyögdécselésbe, akkor beleharaptam. Összerándult, és egy artikulátlan, mély nyöszörgés hagyta el a száját.

A kezemből leraktam a következő lépcsőfokra az óvszeres dobozt és a síkosítót, majd megfogtam két kézzel a fenekének két oldalát, úgy támaszkodtam rá, és a nyelvemmel folytattam a köröző simogatásom. Olykor, mikor a vágatba értem, végignyaltam benne. Először csak az egyik oldalán, aztán ahogy egyre beljebb értem, a nyelvem is egyre mélyebben szántott végig a völgyben, közben vigyáztam rá, hogy ne érjek hozzá a gyönyörű, sötét tónusú pici lyukához. Finoman húztam szét a popsiját, közben ő is elkezdte kinyomni hátra, hogy könnyebben hozzáférjek. Elémtárult a legkedvesebb látványom.

Folytattam a nyelvjátékot, már szinte közvetlenül az ánuszát nyalogattam körbe. Lelassítottam, és elkezdtem minden irányból megközelíteni a lyukát. Kezdtem a csípőjén, aztán a derekán, a combjain, és mindegyik helyről egyenesen haladtam a bőrébe mélyesztett nyelvemmel a célom felé. Ő egyre gyorsabban zihált, ahogy közeledtem. Mikor már csak centikre voltam, egy nyögés kíséretében összerántotta a fenekét, így sosem ért célba a nyelvem. Mikor az új kezdőponthoz értem, megint elengedte magát, várta a közeledésem, de az utolsó pillanatban mindig elhúzta előlem magát.

Mikor körbeértem rajta, és ott volt az orrom előtt az összeszorított feneke, megfogtam, és ellentmondást nem tűrően széthúztam. Nyelvemmel egész közel kezdtem lefetyelni a segglyukához, éreztem, hogy megint összeszorítaná, de én nem hagytam. Próbált elhúzódni, de aztán mindig visszatolta a fenekét a nyelvemhez. És akkor végre hozzáértem. Ő szinte megdermedt, nem mozdult, csak halkan nyöszörgött.

Finoman nyalogattam a lyukát, épphogy csak hozzáértem a nyelvemmel, figyeltem, hogyan reagál, ha jobban belemélyesztem a nyelvem. Ahogy megéreztem, hogy elhúzódik, én is elhúzódtam, és máshol nyalogattam tovább, hogy aztán már ő akarja, hogy térjek vissza, és toljam belé a nyelvem. Addig játszottuk ezt, míg végül már ő nyomta a seggét pucsítva a számra, és nyalatta magát.

Éreztem, ahogy mindketten kezdjük elveszíteni az önkontrollt. Ő lenyúlt a kezével, megmártotta a lucskos puncijában, és simogatta vele magát. Én a kemény faszommal a hideg, lakkozott falépcsőn csúszkáltam, közben a nyelvem próbáltam minél mélyebbre nyomni a nyáltól tocsogó segglyukába. Őrjítően élveztem, így akartam maradni, de közben a farkam is tövig belé akartam mártani. Jól meg akartam baszni, mert annyira megérdemelte.

Egy villanásra felszállt az agyamra települt vörös köd, és megéreztem, mit kell tennem. Az ujjaimmal simogattam tovább a legpuhább nyílását, megfogtam a síkosítót, kinyitottam, és bekentem a jobb kezemen az ujjaimat, végig, teljesen beborítva őket a csillogó géllel.

Abbahagytam a nyalást, helyette a síkos középső ujjammal kezdtem simogatni az ánuszát. Egy picit beletoltam, csak addig, amíg ellenállásba nem ütköztem.

– Tedd szét egy kicsit a lábad! – mondtam neki, és ő engedelmeskedett. A válla felett rámpillantott, néhány másodpercre egymás szemébe néztünk. Úgy nézett rám a kipirult arcával, a zilált hajával, hogy tudtam, bármit megtehetek vele. Megfordultam, és hanyatt fekve a combjai közé dugtam a fejem. A talpammal az alsó lépcsőfokon támaszkodtam, a bal kezemmel a korlátba kapaszkodtam. A középső ujjammal visszatértem a popsijához, és elkezdtem szép lassan belenyomni.

Valami eszméletlenül forró, puha, és szűk volt. Forgattam benne az ujjamat, és finoman döfködtem vele, ő pedig egyre mélyebben nyelt el. Mikor tövig értem benne, elkezdtem őt lefelé húzni a benne lévő ujjammal, amíg a puncija a számhoz nem ért. Lassan, finoman nyalogattam föl-le az ajkait, és ugyanígy masszíroztam belül az ujjammal. Az ajkaimmal végigsimítottam a csiklóját fedő bőrt, a nyelvemet pedig a csiklója tövéhez dugtam.

Így maradtam, és még jobban magamra húztam. Az ujjamat elkezdtem lassan kihúzni, majd visszatolni. Nagyon jól csúsztam benne, imádtam, hogy megujjazhatom, és ő ennyire átadja magát nekem. Ahogy dugtam, úgy mozgott a csiklója a lucskos ajkaimon. Éreztem, hogy küszködik azon, hogy ott tartsa magát.

Teljesen kihúztam a középső ujjam, és aztán a mutatóujjammal együtt dugtam vissza. Mikor megérezte, hogy mit csinálok, egy "igeen"-nek hallatszó nyögés hagyta el a száját. Nagyon könnyen fogadott magába így is, mikor tövig eltűntem benne, akkor rászorított az ujjaimra, majd elengedte. Elkezdtett a puncijával aprókat csúszkálni a számon, egyre gyorsabb tempóban. Én igyekeztem követni őt a seggében, kis mozgásokkal ujjaztam őt, felvettem a tempóját. Egyre csak gyorsultunk, a puncijával szinte a lépcsőnek szegezett, és közben eszeveszettül basztam a seggét.

Egyre hangosabban nyögdécselt, és már nem bírta rajtam tartani magát. Elengedtem a korlátot, átkaroltam, és magamra húztam őt, szoptam a csiklóját, rezegtettem rajta a nyelvem. Megéreztem, ahogy az ujjaim körül összerándul a feneke. Tövig toltam benne, és úgy masszíroztam, közben eszeveszettül nyaltam. Elhallgatott, csak szívta-fújta a levegőt, a segglyuka pulzált, annyira szorított, hogy azt hittem eltöri az ujjaimat...

Lassan enyhült a szorítása. Én is már csak lágyan nyalogattam a szeméremajkait. Az ujjaim lassan kicsúsztak a fenekéből. Megkapaszkodtam megint a korlátban, ő pedig fokról fokra csúszott le mellém. A lépcsőnek támasztva hátamat pihegtem, ő mellémült, és rámnézett. A csillogó szemében földöntúli mosoly. Megcsókolt, aztán hozzámbújt, és mint egy macska elkezdett dorombolni. Csodálkoztam, ilyet még sose hoztam ki belőle. :)

– Szia cica, jóllaktál? – kérdeztem.

Válasz helyett elkezdett tényleg macska módjára lefetyelni engem. A nyakamnál kezdte, aztán az államnál folytatta, lenyalogatta rólam a nedveit. Körbenyalta az arcom, az orrom, a szám. Utána elégedetten nézett rám. Megvakartam a füle tövét.

– Te tiszta lüke vagy! – állapítottam meg.
– Te... te... te... – nem jött más szó a szájára, csak mosolygott.

A bejegyzés trackback címe:

https://tunawithaonetrackmind.blog.hu/api/trackback/id/tr921316252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SassyGurl 2009.08.24. 08:18:13

@tuna_: NEM, úgy értem, hogy izgató, amit leírtál :)

tuna_ · http://tunawithaonetrackmind.blog.hu 2009.08.24. 09:42:01

@SassyGurl: Hát persze. :) De a főszereplő szemszögéből lehetett konkrétan finom is. :)

tuna_ · http://tunawithaonetrackmind.blog.hu 2009.08.24. 10:45:46

Átneveztem, mert túl banális volt. Rátértem erre a finom-vonalra. :)

SassyGurl 2009.08.24. 12:12:37

@tuna_: az lehet, én még nem kóstoltam efféle nektárt, szóval nem tudhatom. :)

tuna_ · http://tunawithaonetrackmind.blog.hu 2009.08.25. 23:51:24

@SassyGurl: Ebben is vannak egyedi sajátosságok, szóval igazán senki sem tudhatja.
Tehát én sem tudom, milyen a sör, hiszen van még, amit nem kóstoltam. :)

ZHN 2009.08.29. 09:33:13

Köszi a linket, és az avatott történetmesélést. Én életem első nőjének is belenyaltam, ezek szerint belém van programozva. Emlékszem, ő nagyon meglepődött, és elhúzta a testét, én pedig többször nem próbálkoztam. Ma már másképp lenne. Azért általában nem jelentem be előre, szerződésben :) Éppen ez a jó benne, ha meglepetés: ha volt már ilyen élménye, akkor azért imád, ha meg még nem, akkor azért, mert annyira jó, hogy fél percnél tovább nem lehet szemérmeskedni és ellenállni.
süti beállítások módosítása